torsdag 5 augusti 2010

Torpklänning



För ett par inlägg sedan visade jag en grön/vit klänning jag sytt på torpet. Här är en till som kom till under dom heta dagarna innan jag åkte iväg på kursen. Perfekt i värmen! Kortet är taget med en kamera som inte lägger på 5kg utan 15 ;-)

Fick önskemål på att visa en före-bild på gamla torptrappan. Av nån anledning brukar jag glömma att ta bilder innan jag sätter igång med projekt och kommer på att ta bilder tidigast en bit in i arbetet. Skall dock kolla bland kort hemma - kanske tog jag en efter-bild på gamla trappan när jag hade fixat den lite för 6 år sen...eller så skymtar den i bakgrunden på någon annan bild. Det blir dock lite senare eftersom jag begivit mig till torpet igen för att göra klart projektet helt. Då kommer jag alltså dessutom kunna bjuda på bilder på slutresultatet - för det blev klart idag :-)

Inga kommentarer: