fredag 20 februari 2009

Oväntade blommor!

Idag när jag och sonen kom hem efter avslutad arbets/dagis-dag hittade vi först en bukett tulpaner påköksbordet. Det var snälla mormor som satt dom där till O och mig - Tack!!
När jag sen öppnade dagens post fanns det ännu flera blommor men i lite annan form! Jag har fått en P.I.F. - Hurra! I ett försök att fånga dagens sista solstrålar fick den pryda vasen på mitt lilla stilleben. Den fina blommiga slipsen kommer från "Charleston". Tack!!! Vad sonen tyckte om den syns på bilden nedan :-) Jag tycker den var kanonfin och jag ser den framför mig till enfärgad skjorta på sommarkalas. Till de färgglada kläderna på bilden kommer den kanske inte riktigt till sin fulla rätt :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett rejält smile de :) Fin slips på fin karl

Fiffiluren sa...

Vad kul att han gillar den och att ni tror att den kan komma till användning. :-) Må så gott!

Gekko sa...

Härligt med blommor och överraskning! Slipsen var fin och din son är ju bara för god!