måndag 17 november 2008

P.I.F. igen...

Sista PIF:en skickades iväg i helgen, ihopknåpad på den 365:e dagen. Bättre i sista sekunden än aldrig! Hoppas den hittat fram till mottagaren som tyvärr inte har någon blogg längre vad jag vet. Tyvärr tog jag inget kort på presenten men jag kommer göra en snarlik till mig inom kort så då visar jag upp den istället! Tyget dyker i alla fall upp redan i nästa inlägg...

Var roligt med P.I.F tycker jag men ännu roligare hade det ju varit om den jag skrev upp mig hos för över ett år sedan faktiskt också hade skickat något till mig...

4 kommentarer:

Botilda sa...

Starta en sån omgång, vet jag!

Jag hade gillat om de som skrivit upp sig på piffarna hade lämnat lite andra spår också på bloggen. Två av mina piffar har inte hört av sig vare sig förr eller senare.

CeciliaB sa...

Jag vill bara säga att jag använder min PIF-present nästan varje dag och många tycker den är jättefin, så även jag.
Jag brukar titta in hos dig, men lämnar sällan spår efter mig. Och det gör jag sällan öht på bloggar jag besöker.
Tråkigt att du inte fått din egen PIF när du själv varit så duktig och fått iväg alla, hos mig var det glest med kommentarer...

Katarina sa...

TACK mörtis! Det är verkligen jättekul att den blev så uppskattad! Är ju lite av en chansning att hitta på något till någon man inte känner :-)

Mannagryn sa...

Hej.Förlåt mig! Jag är alltid ute is sista stund och denna gång så dök det upp lite i livet mot slutet av PIF tiden. Jag lovar att du ska få en PIF av mig innan jul, kan du skicka mig din adress igen? Amanda