måndag 24 januari 2011

Värmande...

Idag har sonen som just blivit 4,5 haft på sig tröjan i mitten på bilden från det HÄR gamla inlägget.

Den (och de andra Meedom-98-orna också) passar fortfarande (trots att sonen nu drar 116 i köpekläder!) och vi pratade om tyget vars like jag inte sett varken förr eller senare trots att jag ser "relativt mycket" tyg nu och då.
Det har ett ovanligt tryck och jag sa till O att jag gillade det varpå sonen säger:

"-Jag med. Det är SuperCoolt, TACK mamma!"

Inget man väntade sig höra om en så gammal tröja och det värmde mitt mammahjärta att få sån spontan uppskattning :-)

Har sytt ett par nya tröjor idag. (Faktiskt kommit ganska bra överens med CoverPro:n så kanske blir den utmanad med bandkantning inom kort igen! )Hoppas på dagsljusfotografering i morgon eftersom sonen p.g.a. febern i morse inte är välkommen till dagis förrän tidigast i övermorgon. Även ett ufo har landat och dyker förhoppningsvis upp här snart också....

Inga kommentarer: