tisdag 23 december 2008

Vilken överaskning!


Idag låg ett eftersänt vadderat kuvert på hallmattan när vi kom hem och jag kunde inte för mitt liv fatta vad det kunde vara för jag väntade inget. Öppnade det och hittade en jättefin tröja!! Och ett julkort från Y och hennes dotter, varav den senare fick en egen "beställning" levererad av mig som en överaskning för en liten tid sedan. TACK snälla gulliga för tröjan!! Den är vekligen jättefin och jag tror storleken, och tjockleken, kommer vara perfekt i vår/sommar. Vilket härligt tyg med frukterna på!! Man blir glad av alla färgerna - en riktig karamell!!

2 kommentarer:

Y sa...

kul att ni gillade den! Den är minst sagt färgglad... Tyget med frukterna är från en loppis och hopplöst tunt men så härligt i färgerna. Min maskin tuggade och mumsade. Jag var tvungen att klippa av kantingen i halsen och sy på en muddvariant. När jag såg hur perfekt det passade med det randiga tyget tänkte jag att det måste bli till en liten kille med färgstark morsa. God jul!!

Y sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.