söndag 29 augusti 2010

"Dagisväskor"



Det handlar i detta fall inte om dagisväskor a la Knåpmodern utan väskor som presenter till sonens numera före detta fröknar (ja, pedagoger, jag vet) på dagis (ja förskolan, jag vet). O har börjat på storbarnsavdelning och självklart ville jag hitta på något litet till tack för de tre åren T, U och S tagit väl hand om min son under tiden jag slitit för brödfödan. Det fick bli tre likadana men ändå helt olika väskor/kassar utifrån vad jag trodde skulle falla var och en i smaken. Tygerna kommer bland annat från IKEA och Stoff & Stil och mönstret gjorde jag själv. Alla tre har en ficka inuti och de är stora nog att rymma en A4-pärm och lite till.

Ingen jätterolig bild men det skapades sent om kvällen och slogs in för överräckning morgonen därpå så dagsljus fanns som inte med i ekvationen :-)

Inga kommentarer: