lördag 21 mars 2009

Nu vet jag!

Jag satt för ett par kvällar sen och surfade runt bland deltagarna i vårswappen för att lista ut vem som skickat de fina sakerna jag visade upp i ett inlägg strax nedanför... På något mysko vis lyckades jag missa just givarens blogg så jag var väldigt fundersam ett tag. Sen hamnade jag lite senare på rätt blogg när jag inte letade och då såg jag plötsligt ljuset! Då var dock klockan för mycket att blogga om det men nu fick jag tiden till det. De fina sakerna kommer från Heimlaga! Och fakiskt inte bara från henne utan även från hennes duktiga barn som även dom har en blogg - Fyra fantastiska! Det är Heimlagas dotter P som knåpat ihop det virkade (inte stickade som jag skrev innan) lejonet. Hur han mottogs av sonen när han fick det på morgonen syns nedan:


I morse sa jag till O att gå och välja ett par byxor i garderoben. Han kom tillbaka med tåg-tröjan och sa "-Den här vill jag ha! Även den blev alltså en hit! (Sonen fick förövrigt gå tillbaka till garderoben för att hämta ett par byxor också och vad valde han om inte ett par mycket väl matchande muddisar - han har god smak min son :-))



TACK SNÄLLA HEIMLAGA MED DOTTER P FÖR ETT MYCKET UPPSKATTAT PAKET!

När det gäller swap-paket från mig så är jag inte riktigt klar än men nästan...

2 kommentarer:

Heimlaga sa...

Så kul att sonen gillade lejonet och tröjan!

Anonym sa...

Tack för kommentaren =)
Jag har följt mönstret helt fullt ut på tröjan från Ottobre.
Kram Sara