torsdag 19 juni 2008

Det bidde ett par shorts också


Ett par shorts som matchar plaggen i föregående inlägg hann jag knåpa ihop ikväll trots en hostande son som inte somnade alls när han skulle utan långt senare. Å vad jag är glad i min syhörna som har gjort det så mycket enklare att sy när tid dyker upp! Shortsen är sydda i ett jeansliknande tyg som säkert heter något fint men vars namn jag inte vet. Inköpt som stuv på Jofotex vet jag dock att det är. Mönstret är Meedom & Meedom Bermudashorts form 1 stl 86. med egenknåpade fuskfickor. Muddväven från mina gömmor. Hela setet tillsammans ser ut så här och jag ser fram emot att se min lilla älskling i det i morgon!



2 kommentarer:

Y sa...

JÄttesnyggt med fuskfickor! Han var snyggast på festen, eller hur? :-)

Katarina sa...

Helt klart!:-)