fredag 2 maj 2008

Klädbytet har landat!


Idag hittade jag ett litet paket i brevlådan och det var plaggen från klädbytet på FL som hittat hit. Oj vilka fina grejer! Det är ett par linnebyxor med sidficka och uppvik föresdda med knappar så man kan välja om man vill ha dom långa eller kortare och så en T-shirt i en härlig blå, åt petrolhållet, med tryckta elefanter. Byxorna sitter som en smeck över rumpan men ändå med lite mån att växa i, helt perfekta i storleken!! T-shirten är bra i storleken men var lite trång i halsen. Töjde på den så mycket jag kunde och sen gick den på. Hurra!! Hur glad lilla O blev över sina fina kläder ser ni ovan.
Borde kanske tagit en bild på kläderna innan provning men det fanns det aldrig tid till för Lilla O ville prova. Fläckarna kommer från "kungen av dregel". Ville inte dölja elefanterna med en dreglo och då tog det inte många sekunder innan det var vått lite här och var... Eftersom jag redan visste vem jag skulle få av behövde jag aldrig gissa - TACK snälla Sarahl (P.O.S.E) för jättefina grejer! Och tack Ylva för att du skötte administrationen! Jättekul grej som jag gärna är med på igen! Nu återstår bara att se vad min mottagare tyckte om sina plagg som också borde hittat fram idag. Återkommer med inlägg när jag sett att hon fått dom!

Inga kommentarer: