fredag 21 december 2007

***GODING*** är här!


Så har jag valt att kalla mitt märke och idén har jag fått av att min kompis Ulrika brukar säga "Hej Goding!" till lilla O. Tyckte det var ett bra namn, dels eftersom jag försöker att göra varje plagg till en riktig liten goding, och dels eftersom plaggen sen bärs av en goding - min egen Lilla O eller någan annan! Asteriskerna lade jag till för att jag ville ha något mer än bara text men inte hittade någon figur jag tyckte passade.

Jag är jättenöjd med resultatet men det var svårt att ta en bild där inte den silverfärgadde texten "försvann" i ljuset från blixten.

2 kommentarer:

Gekko sa...

Jag gillar verkligen ditt val av namn på lapparna. Man blir glad av det helt enkelt! Och snygg layout var det också!

Fiffiluren sa...

håller med gekko. snygg layout!